Weer op Hollandse bodem! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Wendi Rheenen - WaarBenJij.nu Weer op Hollandse bodem! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Wendi Rheenen - WaarBenJij.nu

Weer op Hollandse bodem!

Door: Wendi

Blijf op de hoogte en volg Wendi

02 Maart 2017 | Nederland, Utrecht

Dag mensen!
Jaja, daar zijn we weer! Ik ben net geland op Schiphol en zit nu, met papa die me (niet geheel onverwachts maar toch een klein beetje een verassing) op kwam halen, in de trein terug naar huis.
Weer een comfortabele vlucht gehad (deze keer wel helemaal volgeboekt) en wederom precies op tijd geland (daar zijn de Scandinaviërs wel goed in).

In totaal heb ik tijdens deze reis ongeveer 2050 km met het vliegtuig gevlogen, plusminus 3200 km met de trein gereisd, ruim 800 km op een boot doorgebracht en, ik denk, zo'n 120 km gelopen.
Ik heb veel nieuwe mensen ontmoet, veel nieuwe dingen geleerd en heel veel mooie dingen gezien!
En lekker cliché, maar aan de ene kant lijkt het net gisteren dat ik begon aan deze reis, en aan de andere kant lijkt dag 1 heel erg ver weg (ik denk dat dat komt doordat ik ook veel nachtreizen heb gemaakt).

Tja, nu begint het echte leven weer! Ik heb natuurlijk wel een ontzettend privilege met mijn tussenjaar: ik heb heel veel vrijheid en ik kan leren en doen wat ik wil.

Deze reis heeft me wel weer een "boost" gegeven. Dat doen reizen bij mij wel vaker, maar zo, solo, in onbekende landen met prachtige natuur, is natuurlijk wel extra speciaal en "boostvol" :-).

Heel veel dank voor al jullie leuke reacties op al mijn blogposts! Ik vond het heel leuk en toch ook wel bijzonder elke keer jullie berichtjes te lezen.

Nu dus onderweg naar huis. Straks even piano spelen op Arnhem centraal (want de piano heb ik wel een beetje gemist) ;-).

Xx

  • 03 Maart 2017 - 09:35

    Mam / Janet:

    Lieve Wendi,
    Welkom thuis uit Scandinavië. We zijn heel blij dat je er weer bent.
    Wat een mooie reis. Leuk dat je de afstanden erbij schrijft; ik heb wel iets
    met getallen. Fijn dat de reis je een "boost" heeft gegeven: dat straalde
    je gisteravond ook uit.
    Ik zal de dagelijkse reisverslagen missen!
    Veel succes in de komende maanden richting je nieuwe studie.
    Eerst nog genieten van de vrijheid.

    Veel liefs,
    mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wendi

Bures! Haha, dat is Saami voor Hallo! Nu, in mijn tussenjaar, ga ik een langgewenste reis richting het verre noorden maken. Ik heb altijd graag de magie van Scandinavië willen beleven en ik hoop dat ik dat de komende twee weken waar kan maken! Ik ben heel erg benieuwd naar wat ik allemaal tegen ga komen in en op weg naar het verre noorden van Noorwegen en Zweden. We zullen het beleven!

Actief sinds 14 Feb. 2017
Verslag gelezen: 2484
Totaal aantal bezoekers 86405

Voorgaande reizen:

16 Februari 2017 - 02 Maart 2017

Trip richting het Noorderlicht

Landen bezocht: